about 5 years
ago -
Jens_Erik
-
Direct link
Hey Brandonlink,
We’re sorry you weren’t happy with MYZ on Switch. Unfortunately we can’t offer you a refund for the game. You might be able to get a refund from the store you bought it from.
Hey Brandonlink,
We’re sorry you weren’t happy with MYZ on Switch. Unfortunately we can’t offer you a refund for the game. You might be able to get a refund from the store you bought it from.