UBI-Froggard

UBI-Froggard


30 Oct

Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

So I have a few things to suggest for mic issues that have resolved it for players previously. Please try any of the below that you haven't already:

(1)
Make sure the microphone is set as “Default Communications Device” in the audio settings of Windows to control your communication device.

(2)
Go to C:\Users\CurrentUser\Documents\My Games\Rainbow Six - Siege\UplayID
Go to GameSettings.ini
Go to Audio
Change "VoiceChatCaptureMode=" to a 1 on the variable.

(3)
Open your “File Explorer” and click on “Control Panel”. Then click on “Hardware and Sound” and then click on “Sound”.
Click on the “Recording” tab and then select your microphone (i.e. “Headset mic”, “Internal mic”, etc.) and click "Properties".
Click the "Advanced" tab. Click on the check mark in the box next to "Allow applications to take exclusive control of this device" to remove the check mark from the box. Then click "Apply".
... Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Originally Posted by Sam_Strast
It's been 24 days, heading for a month, of *no fixes* for the "Please Wait, Synchronizing Data..." endless loop in Lone Wolf.

This game has been updated two times since the October 6th update broke the "rewards" system.

It should've been fixed before the first weekend after the 6th. Why? A Google check shows this SAME issue has been reported since 2015, in fact, the same month of the release of the game (December, 2015). It has appeared ("Please Wait, Synchronizing data.."), from what I can tell, every year since then. It is a recurring, therefore, "known" issue. All platforms are affected apparently.

Check out: ...
Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Originally Posted by FearKenshin
So recently I got the deluxe edition for siege on Xbox, it said it included year 1 & 2 operators. Yet, when I launched the game, the only operators there were the ones I bought.I've heard multiple other people have had this issue. Is there any fix to this?

P.S My username is the same as my Gamertag
This is a known issue being looked into currently. I apologise for any inconvenience from it. I'm merging your post into another to try and keep comments on it together
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey flatcatslacko + PumpedStream,

I have added it to your accounts too now.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
The cause of the issue is still under investigation and I'm afraid we don't have any more information on it at this time, but rest assured it has not been forgotten.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Originally Posted by OMG_Karma
this is still a thing btw. I had a match where a mate left before it started, so we cancelled the match. I klicked on find another match after that and got stuck in the bugged queue. now I can't leave queue because I will get a 60 minutes ban and a lost match. Also, there is an all chat active with 3 other guys, who are stuck in the queue as well. this is so frustrating. 2nd placement match and I already get my MMR trashed by Ubisoft. great
We are aware this can still happen unfortunately but haven't got any updates on this just yet. I apologise for any inconvenience.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

Thanks for the reports. We are aware of this and it is being looked into by the relevant team at the moment. I can only apologise for any inconvenience.

29 Oct

Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Thanks. Can you check if you can go straight to the PS Store to make your purchase instead of in-game please?

Also, do you have the game through PS Now?
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

If you are missing any Ubisoft rewards or challenges on some of our modern titles, this is due to the transition from Ubisoft Club to Ubisoft Connect.

A full transition over to Connect has taken longer than originally planned and encountered some issues, but we have a banner posted on our support site (you'll see it in red at the top of the page if you are signed in) to keep players informed we're aware of t... Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

I can see you have already had assistance with this through your support ticket and 2FA was disabled for you. Please let us know if you need anything else.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

The exact details haven't been announced on what will be possible for cross-platform play or cross-platform progression but as soon as we have more information on how it will work out, we'll be sure to post info about it, so stay tuned
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

I'm sorry to hear that. The abandonment sanction will still apply if you disconnect (even if it's not your fault) because there is no way for it to know if a player is making themselves disconnect on purpose to avoid an abandonment sanction if it didn't apply and I have seen this happening to others during the event games too.

We are unable to provide anything back for getting an abandonment sanction, remove temporary suspensions, and we are also unable to modify player ranks unfortunately.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Thanks for sharing this suggestion. I do like when events are re-run in other games sometimes myself, but as it's not something customer support can implement ourselves, I can only forward this feedback on to the game team. I hope you are able to find a new favorite skin that you can get a hold of too.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

I'm sorry to hear you received some temp bans. Unfortunately we can't remove those, but I checked your account and no one can be hacking your account to play and cause this because you have 2 step verification enabled. If you are able to screen record your game sessions and capture any moments like this where it seems you did nothing to cause this, please send us a link to the video so we can forward it to the game team.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

I'm sorry to hear that. Unfortunately, even if we had seen this message in time before the ban expired, we aren't able to remove temporary bans on account I'm afraid.

If you continue to experience bans without actually playing any games, please create a support ticket / live chat for this here.

You can also private message us on Twitter or ... Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

I'm sorry to hear that. Unfortunately, even if we had seen this message in time before the ban expired, we aren't able to remove temporary bans on account I'm afraid.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Originally Posted by Cheerierlawyer8
October 26-28 2020 still not working @ubi.....
Error codes can occur at any time for various reasons. Please try the steps suggested above or contact us a support ticket / live chat for this here if you still have issues.

You can also private message us on ... Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

If you are missing any Ubisoft rewards or challenges on some of our modern titles, this is due to the transition from Ubisoft Club to Ubisoft Connect.

More details on this transition can be found here.

A full transition over to Connect has taken longer than originally planned and encountered some issues, but we have a banner posted on our... Read more
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey,

Your account isn't showing you have an ongoing ban. It was probably 30 minutes, not 30 days.
Comment
    UBI-Froggard on Support Forums - Thread - Direct
Hey there!

Thanks for reaching out to us and my sincerest apologies that you're seeing this issue! For this issue, please try the steps in this forum post to delete your local save files. Please note this will not affect your unlocks.